6 januari 2012

Spelkväll

Så för någon dag sedan så kom Fredrik och Laure hit för att spela lite ps3. Så innan de kom hit fick jag göra det vanliga, dvs: diska / städa / duscha.
De kom hit när klockan var runt 16.00 och vi började med att sitta och titta lite på youtube och prata. Men efter en stund så slog vi på ps3t och spelade i nästan 4h.



Efter det så stack vi iväg till Kyoto-Coop för att köpa ingredienser till lite mat. Så när vi kom tillbaka så ställde jag mig och gjorde en OTROLIGT god köttfärssås, och så värmde jag upp köttbullarna som var kvar från dagen innan.



När vi satt där i vår lilla matkoma så kollade vi lite på serier och sen så fortsatte vi att spela igen. Men nu har vi ju tyvärr klarat ut det spelet, så måste hitta något annat ... Tror jag ska be dem där hemma skicka LBP 1-2 till mig, haha.



Och just ja, det snöade den här dagen med, det var riktigt mysigt :)

1 kommentar: