3 mars 2012

Mer crepés och spelkväll

Så ja, det har varit ett tag sedan jag uppdaterade något, det har hänt lite saker men jag har aldrig kommit ihåg att blogga. Så ska försöka göra några inlägg nu.

För ca 2 veckor sedan så hade vi crepés kväll igen. Den här gången så var vi bara 5 personer, så man fick en massa crepés :D







Jag passade även på att göra en liten kladdkaka till efterrätt, men eftersom att det var så många crepés så orkade man knappt ingenting på slutet, haha.

Vi hade även bestämt att jag skulle ta med mig min dator och spela ett skräckspel. Eftersom att jag är så rädd utav mig så sa vi att det var jag som skulle spela hela tiden. Det gick faktiskt bra, igår kväll så hade vi den 3e och sista spelkvällen, så nu är det äntligen över!!
Har suttit och skrikit som en flicka flera gånger .... tur att ingen filmade mig kan jag ju säga.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar