7 mars 2012

Ehm ... oj

Så igår så stack vi iväg till Starbucks för att plugga lite. Så jag parkerade cykeln utanför bland alla andra cyklar och vi gick in och beställde lite gott att äta..
Jag beställde "Lavender Earl Grey" vilket var förjävla gott, haha; och en banan/ostkaka.

Efter vi varit där i nästan 2h 30min så bestämmer vi oss för att sticka hem. Men när jag kommer ut .... då är alla cyklar borta. Så det var bara att titta på skylten som stod bredvid: "STÄLL IN CYKLARNA HÄR!". Så jag fick sticka iväg före skolan idag till Sanjo Senbon cykellagring och hämta min cykel där eftersom att polisen hade tagit den.

Kostade mig 2300yen och jag fick gå hem igår ... GAAAH!

3 kommentarer:

  1. Haha, du lyckas med så udda grejer ^^

    SvaraRadera
  2. Men Ek..! *skakar på huvudet*

    SvaraRadera
  3. Det bevisar en sak, var du än är så kommer polisen ta din cykel. xD

    SvaraRadera