3 februari 2012

Chandeleur

Igår så var det Chandeleur i Frankrike. Man firar att vintern är slut och man äter en jävla massa crêpes, vilket vi gjorde igår!! :D

Efter skolan igår så stack vi iväg till Laure och så började hon och Fredrik att göra crêpes på en gång. De andra som var med gick iväg till Life och köpte olika grejer som vi skulle kunna ha på crêpsen när de väl var klara. När de kom tillbaka hade de hur många påsar som helst, galna!





Det var en jätte trevlig kväll faktiskt de som var med var: Marcus, Daniel, Miriann, Christian, Anna, Savitri, Laure, Fredrik och jag. Så vi blev ett litet gäng, ett bra litet gäng.







Idag så fyller jag ju faktiskt år med, men jag tror inte jag orkar gå ut och fira det. Utan jag nöjer mig med att vi firade Chandeleur igår istället, crêpes är "nästan" som tårta ändå, haha.

5 kommentarer:

  1. gratz! mer bilder på dig ek!

    SvaraRadera
  2. Säger som Martin, vi skiter i hur alla andra ser ut ^^ Det är ju din blogg vi läser för att det är dig vi bryr oss om, inte de andra? ^^

    SvaraRadera
  3. tack så mycket ^^
    har ju inga bilder på mig, är ju därför jag inte lägger upp några ;(

    SvaraRadera
  4. Du får väl be nån annan hålla i kameran då, svårare än så är det inte :P

    SvaraRadera