17 februari 2012

En snöig natt

Idag efter skolan så stack jag, Marcus och Fredrik iväg till ett litet ställe och åt Yakisoba. Det är det ni ser på bilden. Nudlarna smakar lite udda och det där röda är starkt och äckligt, så jag gav det till Fredrik, haha.


Vi stack hem ganska tidigt, men det var skönt att komma hem runt 20.00 på en fredag faktiskt.
Men nu är klockan 03.00 och jag är fortfarande vaken, och det beror på att det snöade som fan i natt!!
































Marcus och jag stack ut till templet här bredvid oss och gjorde en liten snölykta och snöänglar. Snö i Kyoto är nästan lika nice som snö i Sverige :)

1 kommentar:

  1. Många härliga bilder du! Idag kom det helt plötsligt snö i sverige igen! :o efter sol och relativt varmt väder..

    Du, vet du vad... min filmblogg är igång igen.. titta in vetja^^

    SvaraRadera