18 april 2012

En ny klass och en massa nya bilder

Nu så är lovet slut och skolan har börjat igen. Jag går en förmiddagsklass nu och börjar 09.00 istället för 13.15 som jag gjorde förut. Så det känns konstigt att behöva gå upp vid 07.00 igen och sedan cykla iväg strax efter 08.00. Men det är skönt att sluta när solen kommer fram och man kan ta det lugnt hela dagen :)


Gamla klassen:

Marcus och jag har dock tyvärr inte landat i samma klass, utan han går i en klass som är på eftermiddagen, så vi ser varandra när han kommer dit och jag ska hem. I min nya klass är Fredrik den enda som är från min gamla klass, alla andra är från den gamla parallellklassen. Men det är helt okej, alla är super trevliga och vi gillar redan att umgås med varandra :)

Nya klassen:

Sakura'n har börjat ta slut nu och det enda som är kvar på träden är ett fåtal rosa blad och de nya gröna löven som börjat titta fram. Men det är fortfarande fint överallt tycker jag.

Just nu håller jag även på att lägga upp en massa bilder på mitt "Picasa" album, så testa att gå in på fliken ovanför som heter "Kyoto (Japan) i bilder" så trycker ni på länken där som skickar er till mitt "Picasa" album.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar