21 april 2012

Bloggen är konstig

Verkar som att inga bilder funkar på bloggen just nu och jag har ingen aning om varför.
Men jag ska prata lite med syrran så att hon kanske kan hjälpa mig, annars vet jag inte riktigt vad det är jag ska göra ...

Men i alla fall, i dag så var jag på karaoke från 18.00-22.00 med runt 30st japaner och 20st utlänningar. Det var förjävla roligt kan jag säga!
Det enda som är lite synd är att man inte hör ett skit där inne, alla sjunger så högt så att det inte gå att prata, utan man får skrika till varandra.

Men aja, jag lägger upp någon rolig bild när detta funkar igen. Titta på länken med bilder på annars så kan ni titta på lite bilder från ställen jag varit på det sista halvåret :)

Om denna bild funkar så är det från när vi åkte till Kubota's hus (vår lärare) och åt lite mat :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar