19 maj 2012

Efter några veckor

Nu var det ett tag sedan jag bloggade igen, så tänkte att jag kunde uppdatera er lite.

Sedan skolan började igen så har jag som sagt fått en ny klass, men klassen jag är i just nu är sjukt rolig och bra :) Alla är jätte trevliga och de är sköna att umgås med.
Efter skolan så brukar jag och några fler sticka till "Kamogawa" som är den lilla floden som ligger vid skolan. Där sitter vi för det mesta och bara njuter av solen / äter lite mat.







Annars brukar jag vara med Fredrik och Gonnie. Gonnie är från Nederländerna och hon är helt underbar! För hon är exakt som mig och Fredrik, haha.
Så 2 veckan efter skolan hade börjat så var vi hos mig en kväll och gjorde pannkakor. Jag vette fan vad Gonnie tänker med ... men hon tycker att russin och bacon på pannkakorna är gott .. helt crazy!






Så jag måste säga att jag trivs väldigt bra med personerna som är här just nu. Men skolan suger verkligen ...
Just nu går det så fort att jag inte hänger med alls, så vet inte riktigt vad jag ska göra. Kan inte riktigt fråga lärarna om allt hela tiden. Men vi märker vad som händer :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar