19 maj 2012

Ota-Road

I slutet på vårlovet så stack jag, Marcus och Fredrik iväg till ett ställe i Osaka som heter Ota-Road / Den Den Machi. Och för två veckor sedan så stack jag och Fredrik dit igen för att kolla på lite mer saker.













Ota-Road är elektriskt distrikt som påminner lite om Akihabara i Tokyo. Det finns en massa spel / anime / manga och bok / "porr"butiker där, haha. Jag ljuger inte när jag säger att var 5e butik är nog en butik med porr i, helt sjukt!
Men där så har jag köpt lite böcker och tittat på en massa konstiga saker ...
Sist när jag var där med Fredrik så hittade jag en tröja som jag ville ha med, så det är ett väldigt bra ställe tycker jag. Och vi kommer troligtvis åka dit fler gånger och köpa ännu mer böcker! :D




Det hade även en "Mr.Donut" där som vi köpte en massa munkar från. Som sagt, ett väldigt bra ställe!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar