19 maj 2012

Klättra i berg

För några veckor sedan så var vi iväg och klättrade i ett berg bredvid "Ginkakuji temple". Berget heter 大文字山 och det betyder "Daimonjiyama".
Hela skolan var där och klättrade så vi var kanske runt 60-70 personer. En jävla massa människor, haha.
Finns inte så mycket att skriva om det kanske. Vi gick upp till toppen där vi satt och fikade lite och sen tog ett grupp kort ihop. Sedan gick vi ned på andra sidan och gick vidare till ett tempel som jag inte kommer ihåg namnet på tyvärr.
Men kan ju säga att jag hade en skön träningsvärk i mina ben dagen efter i alla fall. Och det var faktiskt roligare än vad jag trodde att det skulle vara :)














Lägger upp bilder på mitt "Picasa" album istället så får ni kolla på mer bilder där.
Åh, jag lyckade få till en ganska snygg bild när Marcus tog kort, haha. Såg att han tog kort, så det första jag tänkte på var att hoppa ner på marken och ligga in någon snygg pose :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar