13 december 2011

Kvällsmat hos Ek

Igår efter skolan så cyklade jag hem med Fredrik och Loure. När vi var i närheten av mig så frågade jag om de ville följa med hem till mig en stund, och det ville de.
Så vi cyklade först bort till Kyoto Coop så jag fick köpa lite köttfärs och sen så cyklade vi hem till mig.
Marcus gick över till mig efter en stund med.



Efter att vi varit hos mig ett bra tag så bestämmer vi oss för att fixa mat, så vi ställer oss och börjar laga mat, MIN MAT!!! Vi gjorde en massa spagetti och köttfärssås (vi vet hur man gör det och det gå snabbt) till det så drack vi någon konstig jordgubbsmjölk som inte var så god ... Fredrik's idé att köpa skiten.
Tyckte lite synd om Marcus, för eftersom att vi var 4st så skulle inte maten räcka till alla fyra, så Marcus gick över till sig och hämtade mackor istället. Men han fick rosta dem i min brödrost och så bjöd jag honom på något som ungefär är som Nutella, så han vart ju lite glad i alla fall, haha.





Vi satt och kollade på youtube hela kvällen nästan och när klockan var 00.00 så stack alla hem och jag fick äntligen sätta mig och spela en stund, hoho. Nästa gång vi gör så här så ska alla ta med sig lite mat så att vi inte bara äter min mat. Mycket bra tycker jag :)

1 kommentar: