17 oktober 2011

Läxor ..... :(

Jag hade fan glömt hur jobbigt det var med läxor, seriöst, är helt slut just nu.
Vi fick i uppgift till imorrn att skriva ner 20st meningar på Hiragana på ett papper och sen försöka memorera hur 9st ord stavas på Hiragana .... JAG KAN INTE ENS HIRAGANA !!!

Jag har suttit i flera timmar och tittat på den här jävla skiten, suttit och försökt komma på meningar som jag kan skriva ner. Det var inte svårt att komma på meningar, men det var svårt att komma på meningar som man kan stava till. Men nu klockan 01.00 så vart jag äntligen klar med dem! Just nu sitter jag med den andra läxan, men man är för trött för att kunna memorera något, så jag struntar nog i detta just nu.
Jag får sitta som ett fån på lektionen imorrn helt enkelt, men det gör nog inget, jag är säkert inte den enda, haha.


Nu ska jag försöka sova, för ska upp tidigt och försöka fixa mitt alien registration card (vilket funkar som vårt ID här i Japan).
Gnatt !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar