4 oktober 2011

Mot Stockholm och vidare!

Hopp, nu har jag börjat röra mig sakta mot Japan.
Jag började dagen med att gå upp klockan 10.00 för att plocka ihop de sista grejerna. När jag satt och stressade ner min frukost så plingade det på dörren och Carro stod där, hon kom över för att vi skulle få säga hej då till varandra en sista gång innan jag försvinner i 10 månader. Jag kan ju säga att det gjorde jävligt ont i mig när hon gick därifrån, kommer sakna henne så himla mycket!

Efter att Carro gått hem så började vi de tråkiga timmarna mot Stockholm, men som tur var hade jag mitt PSP med musik på i bilen som jag kunde somna till. Så istället för att sitta i bilen i 3h så kändes det som att det bara var 1h, vilket var riktigt skönt.

När vi kom fram till Stockholm så irrade vi runt ett tag innan vi märkte att det var fel inställt på GPSen så vi fick ringa till hotellet och fråga om adressen dit igen. Måste säga att hotellet vi är på, All Seasons, är jävligt snyggt, arkitekten visste vad han gjorde!
Nu sitter jag i alla fall i sängen under täcket och myser med lite serier som jag har på datorn. Kommer säkert skriva nästa inlägg när jag är i Japan, but who knows, kanske får tråkigt imorrn innan jag sticker till arlanda så kanske skriver något då med.

Mitt första inlägg någonsin btw .... och det här är fan inte lätt :O

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar