31 oktober 2011

Saker till lägenheten

Nu när Nicklas har lämnat mig för att åka tillbaka till Sverige så fick jag plats med mycket mer i lägenheten. Så jag gick runt i Kyoto Yodobashi nästan hela veckan för att hitta saker som jag behöver i lägenheten.
Jag har lyckats hitta tallrikar/bestick, dammsugare, ett tv-bord/tv och så har jag beställt en Kotatsu som de kommer åka hem till mig med den 11 November, (vilket jag ser väldigt framemot). Fredrik som går i samma klass som mig hängde med tillbaka när jag hade köpt alla saker (för det var så mycket att bära) så han passade på att hjälpa mig bygga ihop alla saker, vilket han ska ha ett stort tack för!










Ni anar inte hur skönt det är att ha allt som man vill ha nu typ, nu slipper jag gå omkring och tänka på att jag behöver det och det och det. Det är även ganska så skönt att ligga i sängen och titta på tv, haha.
Visst det är tråkigt att Nicklas har åkt, men pga det så har jag ju fått köpa alla coola saker : )
Men nu så måste jag sticka för bussen till skolan kommer snart!

6 kommentarer:

  1. vad har hänt med marcus? det låter som han inte är där längre heller?

    SvaraRadera
  2. haha jo da han är kvar ^^
    men han har var inte med just den här gången, jag fick ta taxin hem för att det var så mycket saker, så han tog bussen hem, vilket är ca 30min segare

    SvaraRadera
  3. JAG VILL OCKSÅ HA EN KOTATSU!!!

    SvaraRadera
  4. Vad ska du göra med alla grejer när du åker hem? Bring it with you?

    SvaraRadera
  5. nee, ska nog sälja det här nere sen till personer / butiker
    förutom kotatsun, den ska med hem ^^

    SvaraRadera