28 oktober 2011

Shopping spree

De senaste dagarna så har jag gått till Kyoto Yodobashi som ligger 20min ifrån skolan. Det är en stor byggnad som har 7 våningar och det finns hur mycket saker som helst på varje våning. Där har jag i alla fall köpt vattenkokare / brödrost och en massa andra saker. Idag tänkte jag sticka dit igen och köpa dammsugare och en massa annat som jag kan behöva i lägenheten.
Så anledningen till att jag inte skrivit något på några dagar är för att när jag väl har kommit hem så måste jag göra läxan och sen lägga mig. Men gör ett inlägg sen när jag har köpt allt jag behöver.


Nicklas åkte ifrån Japan i onsdags med, så jag har varit ensam i mitt rum i nästan 3 dagar nu. Visst det känns lite tråkigt att komma hem till en tom lägenhet, men samtidigt så är det skönt på något sätt.
Men berättar mer om detta lite senare. Nu så ska jag fixa lite saker och sen sticka iväg till skolan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar